wtorek, 17 grudnia 2013

Profesjonalne leczenie błogosławieństwo XXI wieku

Przykra operacja nogi należy już do przeszłości. Teraz dłużące się dni w gipsie. Można powiedzieć najgorsze są już za mną, ale czeka mnie trwająca parę tygodni rekonwalescencja. Jestem oaktywną kobietą i prawie całodniowe wylegiwanie się w łóżku okrutnie mnie męczyło. Lekarz jednak nie pozwolił mi używać tej nogi, dlatego pomyślałam, że mógłby się przydać wózek inwalidzki. Dowiedziałam się, że na jakiś czas możemy taki sprzęt wypożyczyć. Nie jest to wcale kosztowne. To fajna idea, w szczególności, że z reguły potrzebujemy takiego wózka na krótki okres czasu, a nie na stałe, więc nie warto go kupować. Dowiedziałam się także, że można wypożyczać tak zwane wózki aktywne, które pozwalają niepełnosprawnym uprawiać wszelkiego rodzaju sporty. Jeśli jesteś zainteresowana tym tematem, spójrz tutaj: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz